Mora!

Efter att min svägerska frågat om bloggen var stängd, får jag väl ta mig i kragen och faktiskt skriva något.
 
Spenderade sista vasaloppshelgen i Mora och gästspelade på stadshotellet tillsammans med lite gamla kollegor. Mycket skratt och lite mindre jobb blev det, och mycket bubblande i bubbelpool. Det är alltid spännande att se hur andra arbetsplatser styr upp uppdraget, och jag kan väl säga så här; jag är väldigt bortskämd med välfungerande arbetsplatser. Vi såg målgången av vasaloppet och det var göööörhäftigt. Visst, det tog 3 sekunder, men känslan var maximal och stämningen var på topp, skitsamma att det var en norrman som vann, vi tog ju 5-milen senare på dan. Jag gillar Mora.
 
Okej, nu det som händer just nu. Jag är så hää(visar ett väldigt litet avstånd mellan tummen och pekfingret)ääääär nära att få ett dagtidsjobb här i Mölndal, med semester, månadslön och inte allt för understimulerande arbetsuppgifter... 1 av 3 kandidater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0