Tillökning!

Jamen då blev det ett litet syskonbarn till. En go tjej. Så nu bor det värsta kärnfamiljen hemma med pappa, mamma, son och dotter. Jag ska fortsätta sminka min brorson iaf. Förhoppningsvis får vi träffa knodden i helgen.
 
Idag ska jag iväg på en anställningsintervju. Helt tokigt vilken dålig ansökan som jag skickade iväg. Bifogade ju fel personligt brev, så det står ett annat företagsnamn. Jag vet ingenting om tjänsten, mer än att det stod hovmästare/manager. Vilket hade kunnat vara en bra yrkestitel, men då kanske annonsen skulle beskrivit vad den rollen innebär? Det gjorde den inte. Så jag är skeptiskt inställd, men hoppas på en överraskning. Men vad ska man ha på sig till en anställningsintervju på en sportsbar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0