Nu håller vi ögonen öppna!

Härligt, tandläkartid kl. 9 imorse, vilket innebar att klockan ringde 07.30. Nu ska jag inte påstå att jag studsade upp ur sängen samtidigt som en käck poplåt spelade i mitt huvud, men jag pallrade mig upp iaf och det blev en go promenad till tandläkaren. Efter att de plågat mig med röntgenbilder visade det sig att jag hade glömt plånboken hemma. Aj då, efter långsam tortyr vill de att jag ska betala också?
 
Så nu har jag genomlidit förmiddagen genom att kämpa för att inte somna i soffan! Jag tittar på alla möjliga repriser på datorn som tvingar mig att hålla mig vaken. Jag har även svängt ihop en sån där plocka-vad-du-har-i-kylen-lunch. Krossad potatis ihopblandad med purjolök och vitlök, lite tryffelolja på det. Stekt ägg och stekt röd paprika, denna fantastiska skapelse serverades med hp-sås, Voila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0