Då kör vi?

Jaha, då har jag sagt upp mig. Klippt banden och hoppas att få ge mig ut på nya äventyr snart. Ingen brådska iofs, behöver få lite distans till en stormig höst, hitta glädjen igen. Hade ett möte med terapi-anna idag, vi kom fram till en hel del faktiskt, jag vet vad jag behöver utsätta mig för och jag vet hur jag ska bygga upp ledarskapsmodellen - Karin. Leda mer med hjärtat och plocka fram artisten även på jobbet. Nu ska jag bara hitta ett jobb också. 
 
Det blev en tur till klätterväggarna idag - äntligen! Det var verkligen på tiden, och nu är det dags att forma om kroppen lite för självförtroendets skull. För just nu; näe, inge bra faktiskt. Men väldigt ekonomiskt då jag inte hittar några nya kläder som sitter bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0