Bröllopsdag

I Måndags firade vi vår första bröllopsdag, är det pappersbröllop då? Lite dåligt uppdaterad på den fronten. Hur som helst så spenderades kvällen på Restaurang Familjen, äntligen kom jag dit. Har viljat gå dit ett bra tag nu. Åt en jättebra vildsvinsragu med rostad pumpakräm, samt grillat surdegsbröd med ister på. Inte helt fel. Lite halvtråkigt vinval jag fick från servitrisen, men jag ska försöka vara lite mer specifik i mina önskemål nästa gång. För det lär det bli. Men det var en väldigt bra servitris. Sen blev det ostar och montbazillac, mumma! 
 
Så det har alltså gått ett år, och nej tackkorten är inte utskickade ännu. Men om man bortser från det så måste jag säga att vårt första år som gifta har flytit på precis som vanligt. Det bästa köpet vi har gjort är definitivt lägenheten. Trivs hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0