Mitt i natten!

Klockan är snart halv tolv och jag sprudlar av skrivarglädje. Gästerna från kvällens ost och vinafton har pallrat sig hemmåt och här sitter jag och lyssnar på diskmaskinens arbetsglädje. Har haft en väldigt givande dag. Efter at jag hämtat ut bilen träffade jag miss M & S inne i staden, det var ett tag sedan sist, och med ett tag sedan menar jag, två veckor sen. Men mycket har ju hunnit hända sen dess, bland annat ett lägenhetsköp, ÄNTLIGEN har de fattat vilken sida av älven som är den rätta. Sjukt kul iaf och ett stort steg för deras relation, jag är så glad för deras skull. Här har vi tjejen (jag) som tycker att ett lägenhetsköp är bra mycket större än allmänt samboskap och giftemål! Och som om detta inte vore nog, så har vi suttit och stöttat en annan budgivning i afton, hoppas hoppas hoppas! Den här aftonen har som sagt spenderats i ostens och vinets tecken. Har ätit några riktigt bra ostar och druckit gött vin, kan det inte vara helgdagar lite oftare? Men riktigt kul att de stannade så länge trots morgondagens arbetsdag. Idag när jag skulle köpa ost i saluhallen, hade jag en genuint ärlig och helt fantastik serviceupplevelse. Jag vet inte riktigt exakt vad den här ostkillen gjorde, men han var så ödmjuk och omtänksam att jag hade kunnat köpa hela ostbutiken. Eller har jag börjat visa en svaghet för män i basker? Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0