Första intervjun... någonsin!

Idag sitter vi med alla intervjuer. Varav tjej nr 3, som under hela intervjun verkade vara riktigt nervös, oförberedd och disträ, sen visar det sig i slutet att detta var hennes första anställningsintervju. Men säg det då, människa! Stackars liten. Hon var ju visserligen 19 år och i min värld har man väl ändå varit på nån intervju då? Men icke. Jag som hade antecknat alla möjliga "dåliga" saker. Tänka sig, första intervjun. Kommer inte ihåg min första intervju själv, men jag misstänker att den var på ett bemanningsföretag. Då involverade det även ett matteprov och ett motorikprov. Men var jag verkligen nervös? Näe... Eller är jag helt enkelt så cool?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0