Det rullar på...

Hade en riktigt effektiv dag igår.. eller nja... men vi låg inte på latsidan iaf! Först vaknade vi alldeles för tidigt, och efter frukost begav vi oss mot klätterväggarna, där var vi, mindre effektiva. Iaf jag, det var inte mkt som gick bra där. Men men, på tisdag gör vi ett nytt försök. Sen pallrade vi oss iväg till IKEA och införskaffade oss ett nytt sofföverdrag... Sen gjorde vi ett antal försök att bjuda hem folk på middag, hur svårt ska det vara? Men det blev en middag på tu man hand istället. Inte helt fel det heller.
Åh, måste berätta om vad jag möttes av i lördags när jag kom hem från en lång arbetsvecka! Två goa killar välkomnade mig, varav en var min man. Det var hyffsat städat, hatthyllan var uppsatt och tvätten var upphängd/ihopvikt. Väldigt trevligt att komma hem till en lördagskänsla från start. Bara att korka upp vinet som jag fått med mig från jobbet och njuta av att dra igång med riktigt gott käk!
Idag är det städdag här hemma också, mannen ville tydligen ha en fast städdag i veckan. Och då får det bli så. Men då vill jag ha en fast sexdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0