Skrivarlust?

Jepp, då smög den sig på igen, skrivarlusten... Sitter på jobbet och inväntar att min borttappade mobil ska levereras och vad passar inte bättre än att då skriva några rader? Först lite "klapp på axeln/fy fan vad jag är bra"-rader;
Sillens fucking day 2011: Laddad som fan och hade vad jag då ansåg ett starkt arbetsteam som skulle rocka på uteserveringen. Blev inte så. De rockade inte alls, och kassasystemet kraschade, och jag lyckades inte ens få upp luren och ringa efter hjälp. Katastrof, köket får stänga missnöjda gäster och riktigt dåliga försäljningssiffror.
Sillens fucking day 2012: Inte så laddad, mest ångestfylld. En kort i personalstyrkan (ingen diskare!), en uteservering som skulle täckas upp utav mig och en till, samtidigt som jag på något sätt skulle lyckas vara hovmästare också. En något mer komplicerad meny i jämförelse med 2011 och riktigt bra väder. Resultat: dubbla försäljningssiffror och en stor hög med dricks! Jo rå, så att.....
Tänker stanna med skrivandet där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0