Borttappad

Okej, de senaste veckorna har saker försvunnit för mig. Listan börjar bli hyffsat lång;
- Min sminkväska, sågs senast i personalrummet på jobbet, och jag har en känsla av att jag tog med den till bilen, men sen då? Detta var för två veckor sedan, behöver verkligen få fram den, sjukt jobbigt (och dyrt) att köpa en helt ny uppsättning med smink.
-Kontrakt för handdatorer (jobb), en hel hög med viktiga papper finns någonstans, här hemma eller på jobbet.
-Två kuddar (tappades bort på Peace & love, så jag anser att de är borta för alltid)
-En nyköpt borste. Jag lånade ut en borste till min svägerska för typ ett år sedan och har inte fått tillbaka den, så jag köpte en ny inför peace & love, nu är den borta. Så jag har fortfarande en riktigt dålig och gammal borste till mitt hår.
-Två luftmadrasser
-Ett par vita skor
-Claes har också tappat bort sina senast köpta jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0