Sjukligen

Då har jag skickat karl´n min till sjukhuset för provtagning på njurarna. Han blir tydligen borta ett par dagar. Men som den fantastiska fru jag är, ska jag alldeles strax bege mig till sjukan, så fort besökstiderna startar. Fram tills dess har jag nu varit väldigt driftig. Har hanterat cirka 40 jobbansökningar med CV och personliga brev. Markerat och skrivit kommentarer. Sorterat i mappar och skickat mail huruvida rekryteringsprocessen fungerar och om de har passerat steg 1 eller inte. Dock har jag varit väldigt kräsen, då endast 10 stycken har fått meddelande om att komma på intervju. Men jag har en stor "kanske-mapp" också. Och ansökningstiden är inte slut än på länge länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0