Har ju alltid sagt...

Har ju alltid sagt till min man att han gladeligen får läsa min blogg när som helst. Idag skulle jag nog rekommendera det motsatta. Har varit och jobbat i två dagar nu, men lyckades komma hem väldigt mkt tidigare än planerat, bra tänkte jag. Då kan jag göra den lilla lilla stylingen som är kvar (polera kaklet i badrummet och arrangera blommorna) så är det "bara" för min man att flytta på datorn (eftersom det har tydligen inte gått att göra tidigare i veckan, det ska göras i sista sekund!) så kan vi göra ngt roligare (klättra, laga fin mat, se en go film, etc) sen! Vad fel jag hade. INGENTING har blivit gjort sen jag åkte igår morse. INGENTING! Det "lilla" som var kvar när jag åkte, var att bära upp den sista (märk singular) lådan, ta undan hantverksprylar samt flytta en spegel, och måla igen några märken på väggen (första lagret var redan lagt). För att citera tankesmedjan i P3, jag är inte arg, jag är besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0