Det är vår lilla hemlighet...

Av en händelse måste jag citera Scares repliker i lejonkungen. Å det är JÄTTESVÅRT att vara tyst! Som tur är har jag en karl, som också har den förmågan, att inte kunna hålla tyst. Så om jag fokuserar på att hålla honom tyst, kanske jag glömmer av hur svårt det är!!!! (Nej, claes/vi är inte gravida)
Okej, tillbaka till verkligheten. Idag är det sista visningen av lägenheten, ska bli skönt. Detta innebär att lägenheten bör vara såld i slutet av veckan! Helgen spenderades mestadels på hemmaplan, mannen har intagit sin plats i soffan, för att hålla sina njurar på plats efter en njurbiopsi. Men inte hade han vett nog att sjukskriva sig för det.
Japp, då ska jag bita mig i tungan ytterligare en dag, så får vi se om det blir lättare imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: SofiaG

Karin!!!! Gah!!!

2012-01-30 @ 16:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0