Soffan är precis lika skön här som där.

Har hängt i soffan nu i två dagar, och det verkar inte som att den här dagen blir särskilt annorlunda heller. Å andra sidan är jag lite förkyld, så att skippa klättringen igår var nog smart. Jag bubblade in vårt bubbelbadkar istället. Problemet med att inte göra något är att jag snabbt blir lite smådeprimerad. Jag blir sur på migsjälv för att jag inte gör ngt, och när jag väl försöker ta initiativ till något trevligt, och inte får direkt respons, blir jag sur igen. Ikväll har jag iaf styrt upp en fika med fröken H. Och det är inte så att jag inte har saker att göra; fixa nytt körkort, tackkort, packa upp det sista i lägenheten, städa, fixa bilen, klippa mig.... Men inte får jag tummen ur att göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0