Den där tvättkorgen...

Varje gång vi har haft visning på lägnheten har jag släpat upp vår tvättkorg til vinden. Och sen släpat ner den dagen efter. Inför sista visningen så gjorde jag samma sak, men har inte släpat ner korgen till lägenheten igen. Tycker att det känns mkt bättre med den lilla, nästan icke-existerande högen av tvätt som jag har nu, i jämförelse med den hysteriska tvättkorg, som är fylld med konstig och otvättbar tvätt. Typ strumpbyxor, den där klänningen i den konstiga färgen som ska handtvättas, TVÅ par kostymbyxor som behöver kemtvättas (som för övrigt INTE är mina!). Men framförallt, mina benvärmare är i tvättkorgen. Och vi ska klättra ikväll, jag testade att klättra utan i tisdags, det var kallt. Plus att jag hela tiden slog i mina fotknölar. Så, ska man pallra sig upp och hämta tvättkorghelvetet kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0