Det är dags igen!

Igår gjorde jag massa roliga och sociala saker. Först en lunchdate med K, hon är hur kul som helst, och gillar precis lika mycket som jag att nörda in och analysera människor på våra arbetsplatser och ledarskapet. I brist på annat pallrade jag mig hem ifrån staden igen och intog slapp-positionen i soffan. Det var roligt i ungefär 15 minuter (ungefär så lång tid som det tog för mig att inse att det inte fanns något roligt på tv:n). Som tur var, så trillade det in en inbjudan till en middag på manjana. Sweet, ytterligare en sak som min karl inte tycker om, som man ska passa på att göra när han är borta.

Idag har jag (eller håller på) dammsugit och dammat, konstigt hur dammigt och smutsigt det kan bli när man bara är en person. Eller så är städandet något mer betungande då man inte är två. Sen är det dags att pallra sig iväg till jobbet. Fint väder ser det ut att bli också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0