Snigel

Idag har varit en jättejättetråkig dag på jobbet! Inget att göra... inget nämnvärt iaf, och när jag jobbar själv så vill man ju inte påbörja några projekt ifall någon gäst skulle komma... Vilket har resulterat i att jag inte har fått gjort ett skit. Och klockan har gått i snigelfart, stängde en timma tidigare... fanns ju ingen potentiell gäst på hela ön! Hade en söt provjobbare idag, men som sagt, med väldigt få gäster är det riktigt svårt att få se någon gnutta verklighet och kapacitet.
Så nu sitter jag här på mitt rum, med lite framrotade nachochips och en slatt med vin. Ska ha frukosten imorgon, så jag måste verkligen somna i tid, därav vinet :-) Imorgon ska min karl hämta mig, hoppas att han tar med sig lite vänner för att äta... hade varit väldigt väldigt trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0