Funderar på det där...

Funderar på det där att skriva en dagbok om varje dag som jag jobbar, mest för att kunna blicka tillbaka ifall det återkommer något viktigt. Å andra sidan är det mkt lättare att skriva på datorn. Inte för att det i dagsläget skulle bli ngt intressant. Men ikväll då, så hade jag hela 11 ätande gäster... spännande, not... men men, hade bland annat ett nervöst brudar som ska gifta sig imorgon, som satt och gjorde de sista ändringarna i bordsplaceringen. Lyckliga dom som har det framför sig. Den bästa dagen i hela sitt liv. Vad jag vet iaf... och hemligheterna strömmar till mig, men det avslöjas väl snart kan jag tänka mig. (måste ju verkligen skriva ner det här också, bara för att låtsas att jag är såååå populär och sååå intressant för alla andra att veta, att jag vet en sak som inte ni vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0