Den (o)intressanta bloggen

Skulle väl ändå inte påstå att mina blogginlägg räknas som banbrytande och superintressanta. MEN jag är riktigt trött på alla riktigt ointressanta bloggar! Men för fan, läs något annat då! Bloggar om att någon har handlat ett par strumpor på nätet och somnade tidigt av utmattningen av att besöka IKEA. När vi ändå diskuterar tråkiga bloggar, så finns det något ännu värre; tråkiga statusuppdateringar på facebook! "idag har vi ätit soppa, det var gott, men min son/dotter tyckte inte om broccoli", typ... Jag vet som sagt att den här bloggen inte är så intressant, och den har blivit tråkigare med tiden, och anledningen till det har vi diskuterat tidigare här. Jag måste erkänna att funktionen att checka in på facebook är riktigt rolig, men det ska ju inte gå till överdrift! Människor som checkar in på soffan, vid köksbordet, i sängen... orka! Men det kan ju inte vara onödigt vetande att vara informerad om när folk går och lägger sig på kvällarna, eller kan det vara andra aktiviteter som sker när somliga är incheckade i sängen? Vad vet jag? Det hade varit sjukt mer intressant ifall dessa aktiviteter angavs lite mer specifikt, eller?
Igår var vi på Parken för musikquiz, quizet var bra, allt annat var värdelöst och oprisvärt (blir det tautologi?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0