latmask = skrivkramp?

Jag vet, jag har inte skrivit ngt vettigt det senaste (har jag någonsin gjort det?, men jag har inget nytt att skriva om. Jobbar en del, och försöker att klämma in umgänge med såväl man som kompisar däremellan. Så, jag har hunnit med en inflyttningsfika hos en trollhättetjej som äntligen tagit sitt förnuft till fånga och flyttat till göteborg. Fikan ledde även till en spelkväll. Vi vann inte, men vi förlorade inte heller. Vi har också hunnit casha in en utav våra bröllopspresenter, ett presentkort på Heaven23. Det var en härlig måndag det, med god mat tillsammans med den bästa! Just nu är denne bästa och handlar mat, ikväll blir det klassiskt fredagsmys med tacos, på en måndag. Jag gillar måndagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0