Tisdag

Jag gillar fortfarande ljudet av tangentbordet på min nya dator. Så här kommer ytterligare ett inlägg. Lyckades gå upp klockan 10.00 idag, imorgon startar vi klockan ännu tidigare. På torsdag är det dags att jobba ett par dagar. Hoppas att tiden går fort, för jag har börjat vänja mig vid att spendera mkt tid hemma, vilket är så skönt så skönt. Idag ska jag in till stora staden och fika, skönt att träffa lite folk. Kanske köpa ngt nytt te? Fick dyrte av min chef efter hennes parisresa förra veckan, så nu har jag införskaffat mig en ordentlig tesil (heter det så?), vilket har öppnat upp en hel värld av te. Men först måste jag bestämma mig för om jag behöver duscha eller inte. I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0