Shopping!

Igår pallrade jag mig iväg till storstan för hundrafemtionde gången i november. Har flera gånger varit ute på jakt efter diverse saker. Men tappat lusten när jag väl är på plats. Jag har fortfarande inte köpt några baskläder, vilket jag egentligen skulle göra, men jag har köpt en jättefin klänning. Som ska invigas på lördagens 25-årsfest i trollhättan. Den är röd och helt underbar. Köpte ett par stövlar också. Och jag har äntligen uppdaterat min sminkväska.  Så x antal tusen kronor senare begav vi oss till klätterväggarna. Vilken klättring! Klarade mirakulöst en vägg som jag hade satt upp som mål till årskiftet. Så nu får jag hitta en annan vägg. Idag är det dags att åka upp till Tjörn igen, men först en förhoppning om att köpa en lägenhet.


Kommentarer
Postat av: Lina

Nice med röd klänning! Det skulle Jag också vilja ha...:) då blir du nog festens pingla!

2011-11-17 @ 18:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0