Lyxhustru? Lyx hustru?

Den särskrivningen kan ni lägga hur många tolkningar som helst i, nice! Jo, jag sitter här och bloggar från min supernya laptop, fin fin, den väger nästan mindre än min iphone och skärmen ger en mycket bättre bild än tv:n. Fin present jag har fått från min man, eller hur? Med lite hjälp från en vän. Det tackar vi för! Med tanke på att jag shoppade loss på Servera i helgen också känner jag mig som värsta lyxhustrun. Jobbar knappt ngt men spenderar gladeligen pengar som inte är mina ;-) Den här helgen har varit helt fantastisk med gemensamma sovmorgonar (vilket egentligen innebär att min man startar disneydags kl. 9.00 och jag fortsätter sova i sovrummet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0