Bästa vardag.

Den nya datorn ger mig ett behov att behöva blogga, eller snarare tangentbordet. Känns väldigt skönt måste jag säga. Tänk vad bra betyg jag hade haft, om jag hade en sån här fin dator. Jaja, ursäkter...

Idag kära vänner, har jag och min sambo, jag menar man, haft en alldeles vanlig dag. Vi (jag) har lagat köttbullar med potatismos, vi har ätit denna vid vårt matsalsbord (det är ju ändå måndag) och samtalat om vardagliga saker så som styrelsen, trollhättehelg och lägenhetsvisningar. Därefter intog vi soffan, tittade på true talent, ensam mamma söker och CSI. Helt vardagligt. Och mitt i CSI slog det mig, att om varje dag skulle vara så här vardaglig, om varje dag skulle innefatta hemlagad mat, gemensam middag och att slappa i soffan så skulle jag vara väldigt nöjd med livet. För jag skulle spendera dessa dagar med min bästa vän och livskamrat, och jag skulle nog bannemej vara kär hela livet igenom. Hoppas på det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0