Att skriva av sig....

Bloggforumet är ingen bra plats att skriva av sig på. Vilket jag har fått erfara tidigare. Synd, för ibland vill jag bara spy ut mitt missnöje till världen. Men att skriva det i en egen dagbok ger inte riktigt samma avskrivningsfunktion.

Så egentligen skulle man skaffa sig en hemlig blogg. Inte för att jag har så mkt att klanka ner på, men jag hatar att få kommentarer som "jag läste i din blogg, vad menade du med....?" Svar, jag menade ingenting, ville bara få ut lite saker ur systemet. Bloggen skulle också bli väldigt mkt mer intressant om jag inte kände dessa begränsningar. Så mitt missnöje går ut lite halvhjärtat här idag. Jag har just nu några energitjuvar i min omgivning och min irritation över detta växer för varje gång jag kommer i kontakt med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0