Uppdatering!

Ålrajt, inte så mkt att skriva om egentligen, men vi får se vart det hamnar.

Senaste inlägget handlade om hindersprövningen, nu har vi fått tillbaka den och blivit godkända. Så nu skulle vi egentligen kunna gå till första bästa rådhus och gifta oss, när som helst. Kittlande tanke. Men vi får vänta till september, tror jag. Annars jobbar jag mest hela tiden, känns väldigt bra. Har fått mkt positiv feedback och jag känner mig väldigt bra på det jag gör. Vilket gör livet så mycket lättare. I´m the king of the world, som Leo sa.

Har varit hemma i tre hela dagar nu, snart. Och för en gångs skull har vi fått spendera lite tid med varandra. I måndags var vi ute och käkade på restaurang, igår klättrade vi, men var hemma redan vid halv åtta, idag ska vi träffa lite folk på bishop arms, hoppas på en tidig hemgång där med ;-)

På lördag är det stora grejer som händer, en familjemedlem ska gifta sig, jag glädjer mig så mkt över detta och hoppas att det blir en kanondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0