Vin

Helgen har varit bra, men fick varken mys eller filmkväll med min kära, då dagarna fylldes med BK och vinprovningar. Igår som sagt, vinprovning med en utav företagets vinleverantörer. Han hade tagit med sig två vinproducenter från portugal, det är alltid trevligt att träffa vinproducenter, för det ger en bättre helhetsbild. Dessa två var väldigt ödmjuka och fantastiskt glada över allt beröm deras viner fick. Därefter blev det jobbmiddag på Restaurang Kometen. Äntligen! Har viljat gå dit jättelänge, men tyckt att det varit lite för dyrt. Men igår var det inte jag som betalade :-) Jag åt en klassisker med torsk, pepparrot, hackat ägg, räkor och skirat smör. Som torsk ska serveras. Men för 285 kr? Njae, jag hade kunnat göra det själv. Men nu är iaf husvinerna satta för sommaren 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0