Våren är färdigplanerad!

Check. Nu är min arbetssituation för våren och sommaren färdigplanerad och klirrad. Jag stannar kvar tills mitt kontrakt på lernia går ut, den 17 april, för att sedan kasta mig in i restaurangvärlden igen. Det blir perfa! Annars har det inte hänt så mkt spännande saker. Försöker lägga bröllopsplaneringen åt sidan då vi inte kommer längre just nu. Det mesta är bokat och klart i princip. I helgen ska vi försöka vara hemma så mkt som möjligt, vilket jag ser fram emot. På lördag är det kalas för svärfar. Jämnt och sådär, antar/hoppas/dockintetroligt slipper jag fara ut imorgon och leta födelsedagspresent, då min sambo borde ha löst det?! Vilka tror att det har hänt? Handuppräckning! De är ju ändå tre syskon som borde slagit ihop sina kloka huvuden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0