Storkok

Måndagar är den stora matlådedagen! Idag ska jag göra köttfärssås så det sprutar ut ur öronen på mig! Jag har t.o.m. kvar palsternackssoppa från förra veckans storkok, så det här veckan kanske det blir lite variation?

Igår kunde jag inte stå emot längre, min sambo fick som han ville, jag följde med honom för att klättra. Vilket han har tjatat om i ungefär ett år. Men det har liksom inte passat in i mitt schema. Men i söndags var undanflykterna slut. Så några jävlaranamma senare, lite värk i rumpan (efter att jag "ramlade in i väggen") och en ömmande kropp insåg jag väl att det var roligt. Behöver lite mera träning bara, och det känns gött i kroppen idag, jag blev nog några centimeter längre efter allt hängande. Så nu ser jag fram emot nästa söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0