Smälter away

Puh, årets varmaste dag måste ha passerat idag, jag smälte bort lagom innan lunch på Avenyen. Efter en svalkande mopedtur hem låste jag återigen in mig i lägenheten och väntade på att det värsta skulle gå över. Det gjorde det, och jag fick hämtat lite ny energi inför grillning på knarrhögsgatan. Flintastek, mumma! Imorgon är det dags för ytterligare en arbetsvecka, inte för att jag räknar ner, men jag har en känsla av att sommaren kommer att passera i en väldans fart. Trist, eftersom jag har så mkt att se fram emot, vilket är halva nöjet. Vad sjutton ska man hitta på sen efter bröllopet liksom? Då kommer jag bli deprimerad. Känna mig helt tom. Alternativt kan jag äntligen fokusera på något annat. Måste bara komma på vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0