Det är svårt att undvika...

Det är svårt att undvika det här med bröllop. Efter att jag har kikat igenom tidigare blogginlägg har mina värsta farhågor blivit besannade, bloggen har blivit en bröllopsblogg! Fan, jag lovade migsjälv att detta inte skulle ske. Faktum är att jag faktiskt börjar bli lite nervös. Eller förväntansfull, det är en hårfin skillnad. Just nu sitter jag och funderar på när/om det blir möhippa. Känner att det är mkt hyssande och viskande i min omgivning, till råga på allt är jag och min blivande tydligen inte välkomna hem till mor och far kvällen innan vigseln, då måste vi hitta på något annat. Fan. Hade sett fram emot en uppladdning med nära och kära. Så, det där med möhippa. Blir det en vardag eller en helg? Hoppas iofs på att det blir en helg, men då måste de ju kidnappa mig på jobbet. Jag har en liten misstanke om att det blir den 6/8 då vet jag iaf en kompis som kommer hem från norge. Så nu till helgen blir det garanterat inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0