Onsdag..

Skitonsdag = möte med styrelsen-onsdag! (Ni vet vid det här laget hur mycket jag uppskattar detta styrelsearbete)

Igår var det som sagt fika med lite girls, där det avverkades diverse nödvändiga frågor och svar;
Vem blir tärna?
Vem blir toastmaster?
När kommer bröllopsbloggen?!

Det blir nog ingen bröllopsblogg, I´m so sorry. Finns dock en liiiiiiiten risk att det smyger in lite bröllopsplanering i den här bloggen. Det vet man aldrig ;-)

Imorgon bär det av till Trollhättan, har fått en klipptid hos min frisör Jan. Förhoppningsvis kommer jag även få fatt på en examenspresent till min blivande svägerska, en "gåbortgåva" till M&E som ska bjuda oss på middag på lördag och kanske en kik på papper till inbjudningarna (attans där smög bröllopet sig in).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0