Män är svin!

Näe, inte min blivande förstås... Men ibland har män en förmåga att såra mina vänner, och jag gillar inte det! Alla som känner mig vet att jag har en förmåga att bli sjukt förbannad och bitter på på mina vänners hjärtekrossare. Så även i detta fall. Jag drar gärna alla över en kant också, vilket är ganska lätt när det manliga könet gång på gång visar sin verkliga sida. Å andra sidan kan jag inte göra så mycket åt det, än att erbjuda soffan när förhållanden kraschar. Näe usch, inte ska jag väl låtas mig dras ner på grund av en stor gris? Jag borde vara överlycklig och inte alls tänka på andras misstag och dumheter. I´m so sorry.

Idag ska det fikas med goa vänner, det var egentligen idag jag hade tänkt att avslöja diverse bröllopsplaner för mina bästa vänner, om det inte hade varit för facebook och att somliga helt plötsligt glömt bort andra kommunikationsvägar att gratulera på så som; sms? mail? privata inlägg på facebook? telefon? Hade ju hoppats få chansen att sprida de goda nyheterna själv. Hade inte alls räknat med att det skulle skrikas ut i cyberspace. Dumma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0