Jag vet hur det är att vara gravid.

Nu vet jag hur det är att vara gravid, om man ser på mina fötter. Efter varje arbetspass när jag tar av mig skorna har fötterna svullnat upp till dubbel storlek. Eller a, jag kan inte urskilja ngn fotknöl iaf. Och så måste det väl vara när man är gravid också, eller? Nu är jag inte gravid, jag bara jobbar på ett hårt golv med nya industriskor. Annars går det väl ganska bra tror jag. Arbetskamraterna är snälla och roliga. Och än så länge har jag hållit väldigt god disciplin gällande maten. Frukt och hemlagat är lösningen! Idag blir det en rostad rödbetssoppa. Halva veckan är iaf gjord, tur att första veckan är en 4-dagars arbetsvecka. Jag kommer behöva återhämtningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0