Vattenläckage?

Igår blev en sån där dag som spenderades "ohemma" hela dagen. Efter en anställningsintervju träffade jag A och familjen GP, och det dröjde tills sen kväll innan vi rullade in på parkeringen här hemma. Tur var väl det (att vi fått mat någonannanstans) för tydligen har det blivit ett vattenläckage, vilket resulterat i att de har stängt av vattnet till lägenheterna. Suck. Med det som bakgrund passade jag på att sova extra extra extra länge idag, med förhoppningen att det skulle vara löst när jag vaknade (vid sisådär 11). Men icke. Inget vatten så långt ögat kan nå, om vi bortser från mölndalsån, som jag upplever har fått något höjd vattennivå?

Så vem bjuder oss på middag ikväll? Runt halv sju hade passat bra ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0