Dagar av ledighet...

Nyårsafton var helt fantastisk! God mat och goa vänner och en varm go bastu! Sen att jag alltid får fira nyårslaget utan min sambo på grund av hans kärlek till att smälla raketer, det kanske är något jag bör acceptera? Så det är bara att komma ihåg det till nästa nyår. Just nu ligger min kära sambo och är sjuk, dag 2. Sova, dricka vatten, hosta, sova, dricka vatten, hosta. Ganska trist faktiskt. För jag har liksom inget att göra mer än att stoppa i honom en värktablett mellan sömnperioderna. Jag har varit och handlat mat, glass, godis, halstabletter, sallad till middag osv... Allt för att han ska bli frisk :-) Ska göra crepes senare idag, ska bli gott, har sett fram emot det läääänge. Näe, roligare än så här blir det inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0