33 veckor

Min mor ringde och påminnde mig igår att det "minsann är mindre än 34 veckor kvar till bröllopet". Mmm, ja, sa jag då. Vilket resulterade att jag idag var tvungen att räkna efter, för att kolla att det var sant. Hm, imorgon är det 33 veckor kvar. Och jag har lovat migsjälv att den här bloggen inte ska förvandlas till någon bröllopsblogg (tycker att det är lite whitetrash), men det är ju svårt att helt utesluta bröllopstankarna när jag sitter här och skriver. Och det kan ju vara skönt att avreagera sig lite här, snarare än att fräsa åt diverse konstiga förslag (det senaste var att vi skulle servera korv och bröd innan vigseln "för det kommer ju inte serveras mat förrän senare på eftermiddagen" kan inte vuxna människor ansvara för sitt eget lunchintag?). Å andra sidan har de där konstiga förslagen oftast en bra bakomliggande tanke, men oftast ngt felformulerad. Snittar kanske? Innebär detta att jag är en bridezilla redan?!

Igår fastställdes best man. Det blir den bästigaste vännen till min sambo. De kommer bli så stiliga, och står de inte redo vid vigseln, vet jag vem jag ska ringa ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0