Ny allsångsledare?

Jag har ju glömt att skriva om detta! Gick i godan ro på jobbet i onsdags och lyssnade på P3, och vad hör jag? Måns Zelmerlöv blir ny allsångsledare på Skansen? Jaha, hur tänkte svt där då? Nu har jag inte riktigt bestämt mig vad jag anser i frågan ännu. Jag är lite splittrad faktiskt, i denna oerhört viktiga fråga. Men jag tror att jag har lite problem med måns ålder och präktighet. Visst, han var duktig i melodifestivalen förra året som programledare, dock ansåg jag att han saknade en viss erfarenhet. Men han är ju ett ögongodis så hälften kunde vara nog, sen kan han ju både dansa och sjunga. Vilket Anders Lundin inte kunde. Ja, detta var ett par intetsägande rader. Jag önskar att jag hade en starkare åsikt kring ämnet, hade kanske gett något mer intressant läsning.

Idag är det iaf äntligen fredag! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0