Gårdagen = skitdag

Arbetsdagen börjar med att första bästa maskin jag tar i går sönder. Därefter frågar min lagledare hur hans namn är egentligen. Det visar sig att jag har kallat honom för fel namn i över en vecka. Surt. Sen kommer lagledaren med ett papper med allas fel från tisdagen. Jag har klarat mig bra sen jag fått stå på egna ben, med 1-2 fel om dagen. Vilket inte är mkt. Nu hade jag riktigt många fel på ett och samma moment. Vilket jag ställer mig frågande till. Då förklarar lagledaren att jag "brukar ju ha problem med listerna". Jaha? Och det är det ingen som har sagt till mig? Och det har inte synts till på de senaste felåterföringarna. Så hade man inte bara kunnat säga till mig direkt att jag har misslyckats med listerna så att jag kunnat skärpa mig?! Idag kommer onsdagens felåterföring, och jag VET att jag kommer att ha samma fel igen, eftersom ingen berättat för mig att jag har gjort fel! Sånt här får mig att känna mig dålig på mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0