Alla hjärtans dag och födelsedag?

Återigen har jag lyckats vara en sån där fantastisk flickvän att jag nästan skäms över att berätta det. Att inte ses på veckorna tär lite på förhållandet måste jag säga. Jag ska absolut inte gnälla, men lite oväntat jobbigt är det faktiskt. Så, därför är det befogat att överdriva saker (vare sig det handlar om matlådor eller presenter). Igår på alla hjärtans dag åkte jag iväg för att köpa både födelsedagspresent och möjligen något till alla hjärtans dag. Köpte ett kul (tror jag) sällskapspel och slog in redo att öppnas av min sambo när han kom hem till jobbet. Till detta köpte jag även ett överambitiöst gulligt kort. Idag har jag redan varit och överraskat min sambo med tårta på jobbet, och ska alldeles strax slå in hans födelsedagspresent. Tre sorters whisky från samma destilleri men med olika lagringstider, till detta får han också ett överambitiöst gulligt kort. Visst är jag fantastisk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0