Årskrönika del 3

Igår var jag och fikade med miss S på det nya condeco. Jättesnyggt och jättestort! Trevligt med fika och lite julshopping också. Skönt att hon är hemma igen från stockholm. Sen begav vi oss till klätterväggarna, var ett tag sedan sist, skönt att sträcka ut lite. Så där, då var rapporteringen klar för igår.

Vidare till mars 2011. Hände faktiskt inte så mycket här, enligt mina tidigare blogginlägg var den största händelsen att jag köpte brudklänningen. Och vilken klänning sen! Underbara klänning. Den hänger fortfarande i hallen, för jag kan inte med att stänga in den i garderoben. Har inte plats heller för den delen.

Idag väcktes jag av ett sms från chefen, där hon frågade om vi skulle luncha i stan idag. Fantastisk idé, finlunch blir det, avalon :-) Min chef är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0