Årskrönika del 2

Jo, det är klart att jag kan uppfattas lite elak ibland, men det där med att det inte finns några dumma frågor? Det är en myt. Dumma frågor besvaras ibland lite olyckligt.

Haha, tittar på ett gammalt avsnitt av lyxfällan. "Jag har hört att britney spears har jobbat på mcdonalds" Citat från fattig brud som precis fått lägga skådespelardrömmarna på hyllan och fått jobb på subway. Man blir ju lite trött faktiskt.

Okej över till min årskrönika. Februari 2011 kunde blivit en tråkig månad med skiftjobb och halvdan arbetsplats. Men som den fantastiska medmänniska jag är, så blev det en utekväll med syskonligan och firande av dåvarande sambos födelsedag samt alla hjärtans dag. Behöver jag påpeka att Måns Zelmerlöw blev allsångsledare? Ifall någon hade missat detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0