Uppe med tuppen

Klockan är 07.38 och jag har redan avverkat en dokumentär på svt-play om Robyn. Jag har även startat både tvätt- och diskmaskin. Inte för att jag förstår varför jag vaknade såhär tidigt. Igår firades det 3-årig förlovningsdag här hemma, vi drack bubbel, käkade 3-rätters och jordgubbar. Gott var det, och mycket bättre än att pallra sig ut till någon restaurang. 3 år som förlovade, det låter som en evighet...
Klänning från Lindex Shop OnlineBilden är hämtad från Lindex Shop Online

Passade även på att köpa en ny klänning igår, fick lite sommarkänsla i det fina vädret, så jag hoppas att kunna använda denna på ett stundande bröllop där vädret ska vara strålande!


Kommentarer
Postat av: sofia g

3 år!!?? ni måste räknat fel.. känns som igår... är vi gamla nu??

2011-04-20 @ 19:49:59
Postat av: sofia g

grattis förresten;)

2011-04-20 @ 19:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0