Sista dan!

Sista dagen på volvo idag! Tjoho! Kommer ett få ett blött farväl fastbunden i en stol med en hink vatten (får jag välja varmt eller kallt?) över huvudet. Suck. Bara att packa ner ett ombyte och hoppas att jag slipper. Träffade rest.chefen igår och det ser ut som att det blir fullt ös i maj. Räknade lite snabbt att jag antagligen kommer spendera cirka 20 dagar på klädesholmen i maj. Vilket är lite mer än vad jag hade räknat med, med tanke på att jag hade 19 arbetsdagar i juli förra året. Innan april månad är slut kommer jag redan där arbetat 7 dagar. Så nu gäller det att ta vara på helgen! Men jag vet vad mina lediga dagar ska fyllas med; klättring! För imorgon får jag förhoppningsvis mitt efterlängtade klätterkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0