Inte många dagar kvar nu...

Idag ringde jag och sa till min nuvarande arbetsgivare att jag inte kommer att skriva på ett eventuellt förlängt kontrakt. Duktigt! Jag är kass på att säga upp mig, ser hellre att det rinner ut i sanden... Vuxenpoäng till mig. Detta innebär att jag har 10 arbetsdagar kvar på industribandet. För den här gången. Sen hoppas jag på att ta igen mig, lite innan sommaren, en vecka kanske?

Helgen blev precis så fantastisk som jag förutspådde. Lyckades inte så väl med min shopping, men det finns möjligheter till det längre fram. Mojitoskannan/orna var jättegoda och kvällen var helt fantastiskt lyckad. En väldigt smart grej var att bjuda hem min sambos "toastmistress" på lunch dagen efter partajet. Då det tvingade mig att gå upp vid 9 för att moppa golvet och samla upp glaskross (barfota). Lägenheten såg helt oberörd ut lagom till lunchtid! När vi hade petat i oss lite pastasallad, toastmaster och toastmistress hade planerat lite inför den stora festen på valborg drog vi vidare till fika hos lillsvägerskan; sa hej, åkte igen. Åt pizza (gött!), tittade på film, somnade i soffan. Söndag = end of story.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0