Helgen!

En smärre redovisning av en fantastisk helg följer;

I lördags var vi och klättrade som sagt, och kvällen ägnades åt att göra..... INGENTING! Om man bortser från att titta på körslaget, och en dålig komedi med adam sandler. Helt okej för mig.

Igår var det brunchtime inne på SoHo. Jag har fortfarande inte riktigt kommit överrens med deras brunch. Det är något som inte stämmer. Igår var mycket av den varma maten kall, exempelvis. Solen strålade iaf och det var härligt att glida runt på stan med mina solglasögon. Därefter åkte vi hem och tog en promenad upp till berget och njöt av utsikten över mölndal. Jag vet inte riktigt vad det är som gör det så speciellt att sitta på ett berg tillsammans med någon annan. Men härligt är det.

Sen var det dags för vårens grillpremiär i landvetter! Hundkalas blev det också, med fyra lekglada av alla dess sorter. Vi kunde sitta ute hela "kvällen" och njöt av grillade hamburgare.

Just det ja! Jag har även hittat (i min garderob) en klänning som jag ska ha på valborgsbröllopet. Jag hade glömt att jag hade den. Nu ska jag bara hitta en fin kavaj/kofta/söt överdel för att göra outfiten komplett. Dock har den blivit lite för stor upptill, så det måste vara en snygg överdel som ska sitta på hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0