Tjoho!

Var på Liseberg igår och såg the baseballs, helvette vad det svängde. Jag ska öva lite mer på deras ben och höftrörelser tills nästa gång.

Nu sitter jag och inväntar "rätt tid" för att börja med dagen. Har många punkter på dagens lista. Innan jag beger mig till hemstaden ska jag plocka ur diskmaskinen, ladda den igen och hänga upp tvätten, samt packa lite tvätt att ta med mig.

Sen ska jag åka iväg till hemstaden som sagt. Detta bör ske väldigt snart om jag ska hinna gå ut på en promenad med far och hund innan klipptiden. Sen efter klipptiden hoppas jag på att hinna en tur till köpcentrat för att hitta en kofta. Syrran slutar 15.30, och då ska vi bege oss till stallet. Det är dags att hoppa upp på hästen efter ett väldigt långt uppehåll. Och efter en omtumlande ridtur (jag kommer typ vara död i hela kroppen) ska jag hälsa på M och R i deras nya längehet.

That´s it, hoppas jag hinner med allt, men NU är det nog rätt tid för att starta med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0