Nytt namn?

Funderar på om jag inte ska byta namn på bloggen? Räknas väl knappast tillhöra gruppen studenter? Även om det hade varit bekvämt att fortfarande göra det. Är det inte konstigt att gräset alltid är grönare på andra sidan? När jag var student var det värsta drömmen att slippa skolan och "bara" jobba. Ingen ångest 24 timmar om dygnet över att en rapport skulle in innan deadline osv... Och nu är det tvärtom, tänk vad skönt att få träffa alla kompisar varje dag i skolan helt oansträngt och slippa oroa sig över sina prestationer på jobbet? Näe, ska jag fortsätta i den här andan är det lika bra att döpa om bloggen till ångestbloggen.

Idag ska det bli en promenad med miss S, sen förhoppningsvis lite pannkakor och ärtsoppa (usch) och punsch, och lite mys med sambon min (För ja, han är en helt underbar människa).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0