November

Jepp, nu har vi gått in i November med buller och brak. Storm, regn och kyla. Vinterjackan har åkt på, och det är dags att acceptera det faktum att det dröjer tills solen kommer tillbaka.

November har jag väldigt mycket ledig tid, egentligen och på något konstigt sätt har denna lyckats bli uppbokad. Bara roliga saker förstås. Massa roliga saker faktiskt, det gäller att passa på. I helgen ska vi och föräldrarna gå på Hagmans Konditori med Galenskaparna och After Shave. Innan dess ska det avnjutas en middag på dinner22. Nära och bra.

Idag ska jag förhoppningsvis fika med goda vänner som jag inte träffat på heeeela sommaren, de har t.o.m hunnit få barn sen sist. I eftermiddag blir ska vi göra ett bäbisbesök till, då sambons kusin har fått en liten för några veckor sedan. Sen ska jag inte träffa några bäbisar förrän på söndag... Är det bara jag som tycker att det är bäbisar överallt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0