jobb jobb jobb

Okej, det har inte hänt så mkt sen sist mer än att jag har insett att jag behöver ett extrajobb i vinter. Sagt och gjort; har den senaste veckan sökt väldigt många jobb och igår verkade det äntligen ge utdelning. Anställningsintervju på torsdag, jä! Det svåraste är ju faktiskt att få till att komma på en intervju, resten är enkelt! Nu var det iofs ganska längesedan som jag var på en, men hur svårt kan det vara?

Till helgen ska jag bege mig till strömstad, och tjuvstarta julbordssäsongen genom att "hjälpa en vän" som har kort om personal. Det blir nog slitsamt, men kul!

Står på vårt kylskåp just nu (komponerat av min sambo): framtiden man vill treva efter när jag förlorar mig i dig.

Ha en finfin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0